10 kwietnia 2014

Złota szpilka

Dzisiaj obiecany post z nowymi botkami z NEW LOOKa zakupionymi w outlecie. Czarny sweter z resztą także stamtąd pochodzi :D Zdjęcia wykonane na szybko tuż przed wyjściem do pracy. Lubie botki przede wszystkim za wygodę. Nawet w tych naprawdę wysokich, nie odczuwam obcasa aż tak bardzo jak w tej samej wysokości czółenkach. Wiadomo, że to dlatego, iż zupełnie inaczej trzymają nogę. Te botki są na mnie co prawda o rozmiar za duże :D Ale tak mi się spodobały, że musiałam je mieć! Obawiam się jednak, że długo nie nacieszę się ich urodą bo złoty obcas bardzo łatwo ulega ścieraniu. Byłam w nich tylko raz na imprezie i na lewym obcasie widać już starty złoty lakier... Macie może jakiś sposób, żeby zabezpieczyć obcasy przed takim ścieraniem?








sweter: N/N
spodnie: PROMOD
botki: NEW LOOK (outlet)
torebka: N/N

3 komentarze:

  1. Stylizacja z pazurem! Fajnie Ci w takich ciemnych ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny zestaw, super wyglądasz. Ja sama bym chciała znać sposób aby obcasy się nie zdzierały ;/ Nie tylko złote, ale każde. To wszystko przez krzywe chodniki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń